↓ Jak to probíhá

Cesta k trvalému zhubnutí za 9 týdnů


  • Najděte motivaci

    Společně najdeme Vaši motivaci ke změně, která vede k optimální váze a jejímu udržení.

  • Změňte myšlení

    Odhalíme skutečnou příčinu nadváhy. Zaměříme se na změnu myšlení a prožívání. Pracujeme s hypnózou a relaxačními technikami.

  • Netrapte se zákazy

    Žádný striktní jídelníček, ale doporučení zdravého stravování, kterému budete rozumět. Pochopíte souvislost mezi výživou a pohybem.

Jak to probíhá

  1. Týden – úvodní  setkání s psychologem (1,5h)

Společně hledáme odpovědí na otázky: Jak vnímám své tělo? Jak vznikl vztah k mému tělu? Jak  na mě působí požadavky okolí? Jaký je můj vztah k jídlu? Co pro mě znamená pohyb?   Hledáme Vaši opravdovou motivaci pro změnu.Formulujeme cíle.  Mluvíme o hypnóze, relaxaci, sugescích a jejich využití. Začínáte si zapisovat jídelníček.

 

  1. Týden –  setkání s koučem pro zdravý životní styl + psychologem (1,5h + 1h)

Jste připraven(a) ke změně, máte skutečnou motivace. Upravujeme společně jídelníček a hledáme takový pohyb, který Vám bude vyhovovat. Mluvíme o emocích a formulujeme sugesce. Navozujeme hypnózu. Začínáte s nácvikem relaxační techniky a autohypnózy.

 

  1. Týden

Provádíte změny ve svém jídelníčku a pohybových aktivitách. Sledujete, co se vám  líbí a naopak co ne.  Nepříjemné zkušenosti s námi konzultujete a hledáte příjemnější možnosti.  (mail, mobil, skype) Pokračujete v nácviku relaxace a autosugesce.

 

  1. Týden –  setkání s koučem pro zdravý životní styl (1h)

Na setkání si povídáme, jak Vám vyhovuje nový způsob stravy a pohybu. Hledáme alternativy v jídelníčku a v pohybových aktivitách, abychom předešli případnému stereotypu. Sledujeme, co  Vám vyhovuje a co je Vám nepříjemné. Hledáme jiné vhodnější možnosti.  Pokračujete v nácviku  relaxace a autosugesce.

 

  1. Týden

Zkoušíte nové alternativy, které jsme na posledních sektáních diskutovali. Dokážete rozeznat, co Vám vyhovuje.  Umíte najít alternativy ve stravě a pohybu. V případě potřeby děláte změny ve stravování a v pohybu s ohledem na znalosti, které už máte. Máte možnost vše konzultovat s námi. (mail, mobil, skype)

 

  1. Týden –  setkání s psychologem + koučem pro zdravý životní styl (1h + 1h)

Na setkání si povídáme, jak Vám vyhovuje nový způsob stravy a pohybu. Hledáme alternativy v jídelníčku a v pohybu, abychom předešli případnému stereotypu. Mluvíme o emocích v souvislosti se změnami.  Prověřujeme účinnost nácviku  relaxačních  technik a autosugsce. Navozujeme hypnózu.

 

  1. Týden

Pokračujete v nácviku relaxace.  Ověřujete účinnost sugescí. Pokračujete ve změnách nebo následujete svůj změněný systém stravování a pohybu.  V případě potřeby konzultujete s psychologem nebo koučem pro životní styl.(mail, mobil, skype)

 

  1. Týden

Dále pokračujete v tom, co  Vám vyhovuje a co příjemně prožíváte. Užíváte si svůj nový stravovací plán, zkoušíte různé formy pohybu a zvládáte i obtíženější situace a nástrahy. Pravidelným praktikováním relaxačních technik se míra uvolnění těla a psychiky prohlubuje, začínají se objevovat obrazy z  podvědomí. Dle potřeby konzultujete .(mail, mobil, skype)

 

  1. Týden – závěrečné  setkání s psychologem a koučem pro zdravý životní styl (1h společně)

Vyhodnocujeme výsledky celého programu. Diskutujeme další plány. Hledáme optimální možnosti pokračování v programu.

 

Líbí se Vám tento program? Pokračujte, prosím OBJEDNAT.

Nejste si ještě jisti? Vaše dotazy rády zodpovíme ZDE.

Comments are closed.